Klantgericht verkopen

adult-beard-blur-927022-1200x800

De laatste jaren worden klanten mondiger en kritischer en neemt de concurrentie steeds meer toe. Juist nu is de invloed van de verkoper belangrijk, zo niet doorslaggevend. In deze training maken wij het onderscheid tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. U kunt namelijk heel klantvriendelijk zijn maar een klant toch niet hebben geholpen. Dat is waar het om draait in deze training. Hieronder vindt u een greep uit de mogelijke onderwerpen.

  •  Effectief communiceren
  •  Contact maken met een klant
  •  Klantvriendelijk versus klantgericht
  •  Lever niet wat de klant vraagt
  •  Diverse klanttypes en hun typeringen
  •  Het verkoopproces onder de loep
  •  Goed advies geven
  •  Bijverkoop
Foto van Jolijn Alexandropoulos - Ghijben

Jolijn Alexandropoulos - Ghijben

Jolijn Alexandropoulos - Ghijben is de eigenaar van Skala Training. Met jarenlange ervaring in de branche heeft ze uitgebreide kennis en deskundigheid opgedaan op dit gebied. Haar toewijding en passie voor training hebben haar klanten geholpen om hun gewenste resultaten te bereiken.

Training aanvragen

Heeft uw bedrijf/organisatie behoefte aan trainingen? Vul onderstaand formulier in.

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.