Klantgericht communiceren

A,Lot,Of,People,Figures,And,Comment,Clouds,Above,Their

Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van uw organisatie ervaart. Soms moet u iets ingewikkelds uitleggen, heeft u slecht nieuws voor uw klant of is uw klant lang van stof.  In deze training leert u om in dit soort situaties de klant tevreden te houden en hem of haar klantgericht te blijven benaderen. U krijgt inzicht in uw eigen klantgerichtheid en het effect daarvan op uw klanten. Hieronder vindt u een greep uit de mogelijke onderwerpen.

  •  Effectief communiceren
  •  Beter onecht klantvriendelijk dan echt klantonvriendelijk
  •  Klanten willen niets kopen maar iedereen wil graag geholpen worden
  •  Behoefte signaleren
  •  Luistervaardigheid
Foto van Jolijn Alexandropoulos - Ghijben

Jolijn Alexandropoulos - Ghijben

Jolijn Alexandropoulos - Ghijben is de eigenaar van Skala Training. Met jarenlange ervaring in de branche heeft ze uitgebreide kennis en deskundigheid opgedaan op dit gebied. Haar toewijding en passie voor training hebben haar klanten geholpen om hun gewenste resultaten te bereiken.

Training aanvragen

Heeft uw bedrijf/organisatie behoefte aan trainingen? Vul onderstaand formulier in.

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.